Software pentru asistarea achizitiilor de proiectare in Pilates

Trimis la data: 2011-08-24
Materia: Medicina
Nivel: Facultate
Pagini: 15
Nota: 9.82 / 10
Downloads: 32
Autor: Ionita cristina
Dimensiune: 6050kb
Voturi: 1
Tipul fisierelor: doc
Acorda si tu o nota acestui referat:
Pilates a fost dezvoltat de Joseph Pilates in timpul primului razboi mondial, pentru a ajuta la reabilitarea veteranilor de razboi se intoarce. Acesta are peste 500 de exercitii controlate care se angajeaza mintea si starea totala a corpului. Pilatesul se bazeaza flexibilitatea, forta, rezistenta, si imbunatateste dumneavoastra fizica si mentala a bunastarii. Pilates implica un amestec corect de putere si de formare flexibilitate facut pe rogojini si aparate special concepute pentru exercitiu. Respiratie, de concentrare, controlului muscular si precizia de circulatie sunt principiile centrale ale sale.
Oamenii care fac pilates cu regularitate simt ca au o mai buna postura, sunt mai putin predispuse la prejudiciu, si de experienta mai buna de sanatate in ansamblu. Metoda Pilates ne ajuta sa scapam de celulita si sa obtinem un corp zvelt. Este adevarat ca metoda Pilates tinde a sculpta corpul si a-l modela, dar nu intr-o forma migaloasa sau supranaturala. Schimbarile se produc natural.

Aceste exercitii iti oxigeneaza muschii si cresc flexibilitatea corpului. Prin exercitiile destinate zonei abdominale se urmareste, dezvoltarea musculaturii si imbunatatirea circulatiei sangvine si a musculaturii interne a zonei pelviene, cu rezultate benefice asupra vietii sexuale. Dupa cateva ore de Pilates vei observa o remodelare placuta a corpului - tonifierea abdomenului, imbunatatirea formei picioarelor in general si ameliorarea aspectului zonelor cu probleme - fese si coapse.

O parte din aceste rezultate ofera beneficii si la nivel mental si spiritual, iar practicarea constanta a acestora este o metoda foarte buna de relaxare, punand in prim plan atitudinea si valoarea fiecarui individ. Echilibru, control, respiratie, calitate. Acestea sunt principiile Pilates, iar elementele de baza apropie Pilates de yoga. Pilates combina exercitiile pentru streching cu cele pentru o respiratie adecvata si mentinerea echilibrului.Principiile Pilates sunt: Concentrare: Constienta de control al miscarii imbunatateste capacitatea de reactie corpului.

Relaxare: Pilates nu este o forma agresiva de exercitare. Ea promoveaza in sesiunea de lucru cu relaxarea corespunzatoare si nu tensiunea. In timpul exercitiilor, numai muschi necesare pentru activitatea ar trebui sa fie recrutati, in timp ce toate celelalte raman muschii relaxati.
Respiratia: Full inhalare si minutioasa si expiratia sunt o parte din fiecare exercitiu Pilates.

Deep, coordonate, modelele constient diafragmatica de inhaleaza si expira initia circulatie, ajuta la activarea muschilor adanc si sa va concentrati. Pilates incearca sa-si coordoneze in mod corespunzator aceasta practica respiratie cu miscare, inclusiv instructiunile de respiratie cu fiecare exercitiu.Coordonare: Pilates invata sa utilizeze corpul intr-un mod care functioneaza toate partile corpului in sincronizare.

Flow: Pilates cuprinde, continua miscare lina intre exercitii prin utilizarea de tranzitii corespunzatoare, mai degraba decat repetari discordant. Acesta are ca scop pentru circulatie, care este lent si gratioase, precum si eficiente si exacte. Centrare: exercitarea Pilates intentioneaza sa introduca fizic focalizarea la centrul corpului, zona centru de putere intre coaste mai mici si osul pubian (care cuprind abdomenul, partea inferioara a spatelui, solduri si fese).

Control: Fiecare exercitiu Pilates este realizat cu un control complet Acest lucru inseamna nici miscarile musculare. neglijent, necontrolate. Precizie: Fiecare miscare are un scop si nu exista o pozitie corespunzatoare, alinierea in raport cu alte parti ale corpului, si traiectoria pentru fiecare parte a corpului. Accentul se pune pe a face o miscare precisa si perfecta, mai degraba decat cele mai multe fara tragere de inima. Scopul este pentru aceasta precizie in cele din urma sa devina oa doua natura, si reporta in viata de zi cu zi ca harul si economie de miscare.
Home | Termeni si conditii | Politica de confidentialitate | Cookies | Help (F.A.Q.) | Contact | Publicitate
Toate imaginile, textele sau alte materiale prezentate pe site sunt proprietatea referat.ro fiind interzisa reproducerea integrala sau partiala a continutului acestui site pe alte siteuri sau in orice alta forma fara acordul scris al referat.ro. Va rugam sa consultati Termenii si conditiile de utilizare a site-ului. Informati-va despre Politica de confidentialitate. Daca aveti intrebari sau sugestii care pot ajuta la dezvoltarea site-ului va rugam sa ne scrieti la adresa webmaster@referat.ro.